Polis,fest & blod.

Postat: 2010-05-15 - Kl: 15:07:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Kvällen med Ellinor igår blev jävligt awesome men slutade rejält illa. Jag kan ju säga att jag hade kul till alkoholen började gå ur kroppen för då blev jag bara sur och trött. Kvällen började bra, det var normalt med folk hemma hos Jonte sedan bara vällde det in folk som man aldrig sett förut. Jag tror hela huset fylldes på bara nån timme. Har aldrig sett så många fulla och äckliga ungdomar på en och samma plats. Det brukar vara skoj med mycket folk på fester men ärligt talat så blev detta alldeles för mycket folk. alla yrade runt som små hönor.

& bättre blev det ju inte när polisen kom och man fick springa allt vad man hade för att inte bli tagen. Där efter blev det ett bråk mellan några killkompisar till mig. Han fick en skallning rakt på näsan som gick av helt. och jag kan ju säga att det bloooooodade riktgt jävla mycket. Hela hans jacka,tröja,skor,ansikte och händer var alldeles nerblodade. & smart som jag är så gick jag imellan bråket och höll på att få mig en smäll jag med men lyckades gå undan men fick tyvärr blod på mig jag med på mina skor,min väska,min kind och mitt linne är alldeles rödprickit. Men huvudsaken är att min lilla kompis mår bra idag och att vi kom in på akuten och att allt gick bra.

Jag var hemma vid 3 i natt och skulle upp och jobba idag, nog jag är död just nu? Jag tänkte lägga upp alla bilder från igår om nån timme eller så, för nu ska jag njuta av tanken att jag tjänat lite pengar till nästa månad.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: