död

Postat: 2010-05-04 - Kl: 18:06:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Nationella prov dags idag. Någon mer än jag som sumpade hela skiten totalt? Känns inte alls som att det gick något vidare, sen att vara sjuk på det är ju inte heller det bästa. Men jag ska vara ärlig, har ändå mått hyfsat bra idag fram till nu för nu går febern upp igen. Fan att det ska vara så ändå. Jag vill bli frisk. Tillbringade halva dagen i skolan och sedan åkte jag hem och då kom micke hem till mig. Inte för att vi gjorde så mycket men alltid kul att träffas och umgås.  Jag tycker att Nationella prov är så fruktansvärt onödigt, åtminstone att ha på gymnasiet, det kunde räckt med årkurs 9 och och 3 ring.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: