DAGENS ANSIKTSUTTRYCK!

Postat: 2010-05-11 - Kl: 21:25:38 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Dagens ansiktsuttryck går till Lina idag, trodde jag skulle flabba ihjäl mig.Jag började sjunga och då fick jag genast en liten blick & det roliga var att blicken såg hel kul ut! Så sorry Lina, men du blir offret för första gången på min nya kategori

Jag tänker då lägga in detta när jag sett ett roligt ansiktsuttryck under dagen. Jag fottar en bild på mig själv där jag försöker göra likadant. En kul grej bara. Enjoy! ;)


Postat av: Anonym

HAHAHA men jag gjorde fortfarande inte såååååååååååå. du överdriver det ju jätte mycket

2010-05-11 @ 21:48:52
Postat av: thaipinnen ♥

super bra blogg!

2010-05-12 @ 17:12:35
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: