Andra avenyn

Postat: 2010-05-05 - Kl: 11:24:33 - Kategori: Henrietta - Kommentera
ÅÅÅÅÅH! nog inte jag sitter och har ångest och panik nu för att jag såg sista avsnittet av andra avenyn. Vad ska jag nu kolla på varje onsdag? vad ska jag nu längta till? Jag älskade den serien. Så sjukt bra och spännande. Hoppas att det kommer komma en ny sån serie snart, annars blir jag en av de som mejlar Svt.


Postat av: Rebecca

Ja vadf*n,

när jag läste att det var det sista avsnittet blev jag tokig! det får ju lixom inte vara slut? det kommer ju aldrig mer tillbaka, om många mailar svt så kanske dom tar tillbax det!



KOM IGEN NU ALLIHOPPA VI VILL JU HA KVAR ANDRA AVENYN!

2010-05-05 @ 20:32:19
Postat av: yohanna

jag blir helt deprimerad...mitt älskade andra avenyn :(

ska fan meila dom & få tillbaka det! <3

2010-05-07 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: