Video från idag!

Postat: 2010-03-03 - Kl: 15:49:24 - Kategori: Videobloggar - Kommentera
Idag har det varit en hyfsat soft dag. Skolan lika tidigt och äckligt som vanligt men måste säga att jag haft en urskön dag tillsammans med Assarina. Du gör skolan till en rolig plats. Det började med att vi softade igenom hela första lektionen med att checka youtube videos och sådant smått och gott! Efter det skulle vi båda till ungdomsmottagningen för att fixa lite små personliga stuffs som jag naturligtvis inte avslöjar för er! hihi.

Sedan åt vi i lugn och ro på Mc i stan och tog oss en liten smältamaten prommenad. Vi satt oss i solen där det inte blåste och riktigt njöt. Fan vad gott att se solen igen! saknat den som fan. Vi snackade iallafall en hel del secrets och det blev såklart en liten skabbvideobloggning för att jag är så fruktansvärt gullig mot er läsare. Ni är dock urkassa på att kommentera så det känns ju inte sådär super kul att blogga längre. Vad har hänt med er? SKÄRPNING


Postat av: assarina

solbrillorna hänger med nästa gång! :) <3

2010-03-03 @ 16:25:56
Postat av: Sandraa (:

Guuuuud vad jag älskar din blogg! Du bloggar om sånt nödvändigt, och inte massa skit, det gillar ja! (y) Gillar din energi åsso :D Keep it upp girl :D

2010-03-06 @ 21:02:22
URL: http://sweetpiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: