Tävling

Postat: 2010-03-09 - Kl: 20:17:22 - Kategori: Henrietta - Kommentera


TÄVLING

Tävlingen går ut på  att kommentera detta inlägg men något du tycker är bra med min blogg.
Den sötaste kommentaren vinner och jag gör reklam för dig och din blogg.

dragningen är imorgon! 
go for it!


Postat av: ida :D

det bästa med bloggen är ju att du skriver den för du är sjukt söt, & sen för det finns alltid något bra & roligt att läsa i den. :) Sen att du kan visa bilder på dig själv osminkad & sminkad, tycker det är väldigt bra! :D

fast jag skulle vilja ser mer av '' dagens out fit '' (a)<3

puss & kram.

2010-03-09 @ 20:34:00
URL: http://www.buseida.bloggplatsen.se
Postat av: Filip Eklund (eklundf)

Jag kan ju inleda det hela med att säga att du är en söt & gó tjej. Väldigt underhållande blogg med mycket bilder och intressanta "saker" du håller på med. Tex, skolsaker, fester, videobloggar, kläder osv. Du förstår :) Fortsätt så kan du komma en bit inom blogg-branschen tror jag! Om man ska sammanfatta det hela så menar jag ungefär såhär; Henrietta "Ballongen" som jag kallar dig. En som sagt söt & gó tjej med en rolig och underhållande blogg. / Filip Eklund (eklundf) Yeah, you all name it (a)

2010-03-09 @ 21:04:43
URL: http://eklundf.bilddagboken.se/p/main.html?
Postat av: Juuulijaah

Henrieeta hertzmaan tycker om din blogg sjuukt mcyke haha de bästa är att du bryr dig inte om vad alla andra tycker utan du har så pass bra självförtroende så du bara typ skiter i allt och de e sjukt bra, din blogg är också rolig o läsa haha skrattar också ibland för ibland har du riktigt roliga kommentarer. men Du är också riktigt söt och feetaaste på att festa haha :)

<33

2010-03-09 @ 21:17:32
URL: http://bonitaz.blogg.se/
Postat av: Nermina

du är väldigt söt ,snygg o snäll

o din blogg är Cooool :D

måste erkänna dina videos GASH dom är så jävla bäst så det inte finns :D

du kör din egen stil är dig själv gött göött :D

2010-03-09 @ 22:05:24
URL: http://nerminaibrahimovic.blogg.se/
Postat av: Stockius Hausius

Diggar dina bilder du har i utkanten vid bloggen , sjukt coolt så som dom är ut klippta. Måste bara säga att jag älskar dina texter du skriver :O OMG ;$$ Det som gör hela sidan är ju självfallet två saker !!!

Num1. Att den är rosa

Num2. Att du är så sjukt jävla söööt :O:O

Ditt ansikte gör denna blogg så jävla cute :$ <3

2010-03-09 @ 22:08:22
Postat av: hannah

Det bästa med din blogg är att du vågar vara dig själv och vågar sticka ut, du är inte som alla andra och har en egen stil och kör efter den. Dessutom delar du med dig det i din blogg och kör ditt race! Du är även en söt och en flicka med humor, du bryr dig inte om vad andra ska tycka och tänka om dina videoinlägg, bilder. Jag tror du kan komma långt! :)

2010-03-10 @ 15:57:33
URL: http://doosia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan ju inget annat än att gilla din blogg :)

Som jag har sagt innan så gillar jag bloggen sten hårt och har läst vart enda ord. Och ja, din humor är nog ett utav det bästa ! Du bjuder på dig själv och du är grym på det du gör så fortsätt så !

Du verkar få mig och många andra på bra humör och du är ju bara fett ball och jag tänker fortsätta läsa din blogg vad du än tkr om det ;)

Ha det bra sötnos :)

2010-03-10 @ 21:08:54
URL: http://sofiianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: