tattuering

Postat: 2010-03-01 - Kl: 19:20:25 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag har alltid funderat över ifall jag någon gång skulle tatuera mig. Jag är inte en person som är speciellt besatt av sånt. Gillar när det är stilrent och inte ser krumelur aktigt ut. Om jag någon gång skulle fått för mig att tatuera mig så har jag funderat ut att jag antingen skulle vilja ha mitt förnamn och efternamn i någon snygg skrivstil i nacken eller en sån här fräsig med fåglar. Hittade denna bilder någonstans och tyckte att tatueringen var riktigt snygg. Det ska inte vara för mycket och det ska vara snyggt. En tatuering är ändå något man kommer ha livet ut.

Fåglarna får mig att tänka på friheten och mitt namn är ju bara så jag. hehe.
Men visst är den snygg? Hur ser er "dröm" tatuering ut?


Postat av: Frida

gillar din blogg ;)

2010-03-01 @ 19:39:33
URL: http://fridahvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: