STRESSS!!!!!!!!!!

Postat: 2010-03-08 - Kl: 19:36:51 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Ring inte mig mer, smsa mig inte mer, hör inte av dig. Det är inte det att jag inte vill, utan det är bara så att jag inte klarar av en människa som dig i mitt liv längre. Jag vet att jag kommer ångra detta, jag vet att jag tar dumma beslut ibland men just nu är detta det bästa vi kan göra. Tänker inte bli besviken, nepp! jag tänker inte bli besviken en gång till.



Dagen har väl varit chill men väldigt hetsig. Känns som att hela min kropp kommer rasa ihop vilken sekund som helst. Har hunnit med så vansinnigt mycket idag! skolan,stan,besökt min gamla skola,väla & famillia. Benen ska vi inte tala om, så ont man kan få bara av att gå.. sinnessjukt! Handlade iallafall en fräsch skinnjacka på famillia som jag blev nöjd med!

men nu ska jag vila, för jag känner mig lite halv sjuk, not okey.
puss.

& fick precis reda på att jag har en fete engelska inlämning på torsdag som smarta lilla jag inte ens börjat på, inte ens lönt att vila, måste plugga! vi hörs sen


Postat av: Michaela&Julija

DU ÄR VÅR VECKANS BLOGG!!

CHEEECKA! :D

2010-03-08 @ 21:04:54
URL: http://bonitaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar så jävla underbart galen.

2010-03-08 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: