Pakten

Postat: 2010-03-07 - Kl: 00:35:16 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Idag insåg jag att alla killar är äckliga jävla svin. Det finns säkert några av er som kommer skriva antingen "nej, inte alla" eller någon som håller med mig helt och hållet. För vet ni vad? ALLA killar jag haft har varit svin och det är precis där ifrån, alltså min erfarenhet jag har dratt denna slutsatsen. Men i vilket fall som helst så har några av er redan sett på bdb att jag och Elli skapat en pakt som är mellan henne och mig. Den som bryter pakten bjuder den andra på dricka när vi ska festa. Men Tänker inte avslöja den för då är det inte lika roligt. Men något kan jag säga och det är några ord som satt sig i mitt huvud.

"känslor är svaghet"
, hehe. där fick jag er att bli fundersama ellerhur? det var meningen.
& innan jag avslutar detta inlägg så vill jag berätta för elli att jag älskar henne.
JAG ÄLSKAR DIG!





Postat av: ellinor

Och jag älskar dig också! <333

2010-03-07 @ 11:17:01
URL: http://absoluteellinor.blogg.se/
Postat av: sofia

jag kan inte göra mer än att hålla med!

2010-03-08 @ 17:53:10
URL: http://blondita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: