Natti natti

Postat: 2010-03-08 - Kl: 23:57:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Då har jag bloggat klart för den här dagen och tänkte avsluta med något som jag aldrig brukar avsluta med. nämligen en liten slutsats lista om saker idag. Tänker inte hålla på såhär varje dag för det blir väl långttråkigt antar jag, men idag kör vi på det och det får ni stå ut med!

Vad var dagens humör: upp och ner
Vad var dagens borde: plugga
Vad var dagens klädsel: lackleggings,odd molly klänning, tröja
Vad var dagens vill ha: sommarjobb
Vad var dagens planer: köpa ny jacka och lämna cv
Vad var dagens beroende: Mobilen och musik
Vad var dagens tråkigaste: att jag försov mig
Vad var dagens frisyr: Uppsatt
Vad var dagens onyttiga: mac donalds
Vad var dagens bästa: Lina
Vad var dagens sämsta:den tidiga morgonen


*
Bokade Jblanet idag, ska dit ändå! kommer bli nice.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: