klandra mig inte ;)

Postat: 2010-03-14 - Kl: 14:31:17 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Heeeeelloooooo!
Henrietta är hemma nu som ni kanske märker. I helgen har det varit full rulle hela tiden och jag har knappt hunnit blogga. tänkte berätta att jag lever och har haft en väldigt trevlig helg. Min tid tillbringade jag i klippan hos massa killkompisar. I fredags åkte jag dit på ren impuls och sov där till lördagen.

där umgicks jag med Måns & David. Det blev ett litet krök men icke sa nicke, jag har nt druckit en droppe. Nykterist? nepp, det är jag inte men i helgen fick jag vara det. Igår åkte jag tillbaka till klippan, var hemma och käkade och fräschade till mig. Igår blev det alltså melodifestivalen med 6 st killar, lökigt? skojar inte.

Nu har man jobbat och ska alldeles strax städa rummet eftersom jag är världens sämsta på att hålla bra ordning där, men nu vet ni i alla fall att jag lever och tänker börja blogga som vanligt så fort min dator fungerar igen.

kolla som min baby sitter och stirrar på mig? läskigt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: