home sweet home!

Postat: 2010-03-03 - Kl: 19:31:59 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hemma nu och fattar ni hur kallt det är ute? Det kommer nog krävas 99 år för att få min kropp varm igen. har tagit på mig jätte mycket kläder nu och bäddat ner mig men fryser fortfarande? väldigt illa! Medans Elli skickar bilderna så tänkte jag kolla lite på andra avenyn. Såja, bilder kommer snart!

Postat av: myrann

Hej Hetta! Minns du mig?



Måste säga du har en ruskigt snygg blogg. Jag undrar om jag skulle kunna få låna din stilmall? Får fan inte ram runt min design och menyn på rätt sida osv.. kommer självklart ändra om så det inte blir likt din.



Kram Sarah.

2010-03-03 @ 21:40:10
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: