Hjälp!

Postat: 2010-03-31 - Kl: 01:33:29 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Detta är helt sjukt. Jag har sovit lite drygt sen klockan 7 i kväll & DET ÄR PÅSKLOV. gick upp en minimal stund vid 8 och somnade lika snabbt igen. Så jag la mig klockan 8 på kvällen idag vilket är helt SJUKT! kommer inte kunna sova inatt. Jävla skit!

men tänkte berätta att min syster från Luleå kom hem inatt med flyget. Tror ni jag var där och mötte henne? icke. Då sov ju jag som en stock.

så dagens stör moment blev för min del
"Att somna för tidigt utan att planerat det och sen missa saker man skulle hittat på under kvällen"

men min anledning till detta är att jag lanat sen i Fredags och att jag inte haft något internet på hela kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: