Dagens stör moment!!!

Postat: 2010-03-25 - Kl: 09:45:28 - Kategori: Henrietta - Kommentera


jo, idag var jag på sätt och vis först in i skolan i morse. Det är alltid kallt när man kommer in och man söker sig till närmsta element så fort som möjligt. Idag irriterade jag mig som in i bomben på människor som går in genom dörren och trycker på knappen så att dörren öppnar sig själv. Jag menar, känns lönt? hur ansträngande är det egentligen att öppna en dörr, det går ju fortare än att gå och tycka på en knapp och sedan låta dörren öppna sig själv & varför göra det när man har två händer? STÖRIGT!

men ja, dörren stod då öppen i några sekunder ochdå blev det ju kallt där jag satt. Jag tror att ungefär 3293795 pers gjorde så idag. Så detta blir dagens störmoment!

kommer med något nytt imorgon, så från och med idag ska jag börja med "dagens stör moment"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: