åh:(

Postat: 2010-03-02 - Kl: 20:07:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sitter på msn och snackar med olika. Plötsligt skriver en klasskamrat ifrån 9an till mig & jag kom på att fan vad jag saknar er alla istället. Ni som fick mig på så bra humör även om det var ni som man alltid bråkade och tjabbade med. Minnena bara ploppar upp i skallen på mig och får mig att tänka på hur bra jag igentligen hade det. Jag saknar alla klasskamrater,elever,lärare och jag saknar till och med skolan. Jag vill skruva tillbaka tiden och vara med er. Ni är bäst och vi kommer alltid att vara en klass, det är bara så!



Postat av: Thomas

Men det är ju verkligen sant.. Det som är hemskt :/

2010-03-02 @ 20:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: