wtf!?

Postat: 2010-06-09 - Kl: 21:13:28 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kom nyss hem från Petersven skolans konsert och den var väl bra antar jag. Vissa kan sjunga vissa inte. Men det är alltid kul att komma dit och träffa sina gamla lärare och alla elever som går kvar där. När jag kom hem satte jag mig förstår i sängen med min dator och började gå igenom alla fb meddelande. Ni tror inte där är en bibel till mig från en kille i HBG. Vädligt sött förstås, men jag vet inte vad jag ska svara ;o. Vet inte ens om han skriver så till alla. Tänkte ni kunde få läsa lite utav det, för jag är ju trots allt snällast i hela världen


Postat av: elin

hahah sånt har jag också fått :o vet ju inte om de är från samma men kände igen texten så kolla jag mejlen, så fult haha!

2010-06-14 @ 18:40:38
URL: http://rebeckaelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: