Ett helt jävla år

Postat: 2010-06-15 - Kl: 15:31:53 - Kategori: Henrietta - Kommentera
As we go on, we remember,
all the times we, had together

- jag kommer aldrig kunna släppa er!


Kom nyss hem från petersvenskolans avslutning. Ni anar bara inte hur många flashbacks jag  fick när jag var där. Jag kom på hur mkt jag faktiskt saknar alla mina föredetta underbara klasskamrater,  om man ändå kunde skruva tillbaka tiden. jag vill jag vill jag vill! jag fattar inte hur jag kunde hålla mig för gråt när jag gick där ifrån för ett år sen, jag tror att jag inte riktigt hade fått kläm på att det verkligen var ett farväl. Många av de som gick i min klass har jag inte träffat på, på ett år nu! tiden går så jävla fort! så orättvist. Men jag måste erkänna att Ps-tiden var verkligen den bästa tiden hitintills i mitt liv. Saknar alla så mycket!

Vi delade så mycket, lycka som olycka & tagit oss igenom blod,svett och tårar.


Ett helt jävla år utan er!...











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: