S-T-R-E-S-S

Postat: 2010-06-14 - Kl: 18:20:33 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Det är meningen att jag ska skriva ett jävla långt förlåt inlägg till er nu eftersom jag inte hållt de jag lovat med bloggningen, jag har helt enkelt inte tid just nu. Jag antar att jag får ta igen allt så småning om, för visst är ni sugna på alla min bilder om vad jag haft för mig de senaste dagarna? hm.. whatever, ikväll ska jag BARA vara hemma, ska fan heller ta mig någonstans, pappa tycker att jag ska stanna hemma och jag likaså. Samla energi helt enkelt. Men ja, hoppas det inte gör något, för jag har ju lovat er att ni ska få alla bilder osv, det kommer! ha tålamod mina små sötnosar!

kanske spelar in en video ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: