Jag bara älskar!

Postat: 2010-06-02 - Kl: 16:55:39 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Blev ett litet "studiebesök" idag och efter det satt man i solen hela dagen tillsammans med Lina. Riktigt härligt att sommaren äntligen kommit och att det tillslut är vi i skånes tur att få se solen! känns som att alla 08-or har haft tillräckligt nu. Vi har i alla fall gottat oss med en pizza och bara degat i solen. Imorgon blir det ett "studiebesök" till och att göra ett gammalt prov som jag missat på No:n, efter det blir det såklart solen/beachen igen. Finns inget finare alltså. Tyvärr är jag totalt röd om mina kinder, men whatever. Man ska inte klaga när solen äntligen är här! kan knappt tro det, det är sommarlov nästa torsdag! looove it!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: