snö snö snö

Postat: 2010-02-16 - Kl: 21:05:05 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag var ute och fottade lite i snön idag, fatta så djup den var. Jag fick anstränga mig för att inte ramla ute i trädgråden. Tänk så är detta vår lilla istid & tänk så blir det ingen riktigt sommar?, blir det ingen sommar så vet jag inte vad jag ska göra. Då sticker jag ifrån sverige och blir borta väldigt länge. Vem orkar egentligen att det snöar hela tiden. Bussar och tåg blir försenade, massor av människor halkar av vägarna och det blir en massvis med problem. Jag brukar inte bry mig så värst mycket men jag sänder iväg en fete diss till årets vinter. Man bara fryser hela tiden.

1 mars går vi alla ut och häller en spann varmt vatten.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: