jag är på det igen

Postat: 2010-02-15 - Kl: 08:59:47 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Ska bli seriösare med bloggen, jag vill ju inte göra mina 500 unika läsare besvikna. Så jag tänkte börja med att säga att min lilla Lina sov hos mig inatt, vi satt uppe rätt sent och checkade på fjorton suger. Måste säga att filmen är lite överdriven men väldigt bra! Sitter i skolan nu, väntar på att klockan ska bli 11 så att jag och Lina kan ta oss till gymmet. Vi hade tänkt träna rätt hårt idag. Fett ös på gymmet och därefter simma. Känns som om att jag kommer ha gaaaaaaanska mycket träningsvärk imorgon, men det är typ skitsamma.

Det är bara måndag idag och jag är redan taggad som fan till Helgen.
& inte nog med det, lov nästa vecka ju ;)

Brukar ni också känna att det kittlar i hela kroppen när man bara längtar till något?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: