hihi

Postat: 2010-02-03 - Kl: 23:18:33 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Kolla så liten och gullig jag har varit? Om man kollar på den bilden kan man verkligen inte tänka sig att jag är där jag är idag. Fattar inte hur man kan förändras så mycket, minns att jag hade köpt en webcamera och tog massvis med bilder och spelade in flera tusentals med videosar. Tänker lägga in någon av de videosarna imorgon så att ni ska få höra hur pipig röst jag hade och hur jag såg ut. Jag vill vara liten och oskyldig igen. Tänk vad bra man hade det?


Postat av: pojjntus @ bdb

ahahha så jäkla klockren bild HAHAHHA sött

2010-02-04 @ 07:53:38
Postat av: amanda

hej, kan du skriva till mig på min blogg och säga hur man gör för att få den bilden ( som du har på din blogg '' på sidorna) hur man gör för att få den att stå still när man skrållar neråt?!:)

2010-02-04 @ 09:09:14
URL: http://aamandagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: