här ifrån...nu tack?

Postat: 2010-02-21 - Kl: 04:18:31 - Kategori: Henrietta - Kommentera


ligger i sängen och tänker..tänker om jag valt fel väg? vill bara ifrån helsingborg nu och nu och nu. Alla bara snackar så jävla mycket skit och massa människor har fått för sig att dom känner mig helt utan anledning. Jag är fruktansvärt trött på alla fördomar och alla svek. Har lärt mig en enda sak och sugit åt mig det. Det finns inte en människa som inte ljugit mig i huvudet och samtidigt hotat mig. Tänk om det hade varit som förut? då jag slapp massvis med efterblivna människor kryllandes omkring mig. Känns som att det bara är mer och mer kört att försöka snacka med nytt folk. Alla vet redan vem man är och har redan sina fördomar. Varje dag då man går förbi någon så snear alla, kollar snett, jag menar.. framstår jag verkligen som en sådan idiot som jag känner mig när jag får blicken? Många där ute har jag inte gjort ett skit, knappt pratat med.. men alltid var man än går så finns det alltid någon som tycker illa om en..

& var tog respekten vägen? att alla är lika mycket värda och att man inte kan döma någon innan man pratat med personen? var tog den hyfsen vägen? jag saknar den.

jag har tänkt en del, hade tänkt lämna skåne inom 2 år men inatt ändrades mina planer...&jag vill flytta till halmstad.


Postat av: Anonym

jag tycker att du är en fantastisk bloggare! & du verkar vara en underbar galen tjej. Du verkar ha så lätt för att vara dig själv, och det är jag väldigt avundsjuk på. Du är jätte söt och allt det dära.

Folk som jag känner har ser inte alls ner på dig, dom tycker faktiskt att du är en underbar tjej.

Så även om jag inte känner dig eller något alls, så tycker jag att du har rätt att veta att du framstår som en pigg underbar tjej som vågar vara sig själv och inte som alla andra :)

2010-02-21 @ 19:05:48
Postat av: sannis pannis

Jag måste hålla med dig, helsingborg är fuckt nuförtiden.. ;s

& personen över mig har helt rätt. Det är så jag ser dig, henrietta

2010-02-21 @ 19:37:13
URL: http://sannaspogardh.blogg.se/
Postat av: Sara

Man blir behandlad som man behandlar andra, oftast i alla fall.

2010-02-21 @ 21:47:44
Postat av: Philip

måste bara sä att låten är sjukt bra kan ej sluta lyssna på den atm. och håller med dig at det är förjävligt att folk har fördomar om folk dom aldrig träffats man ska ju inte få sin åsikt om en person av en massa skit snack. man ska lär akänan personen och snacka och sedan har man sin åsikt och om man tycker illa om personen behöver man ej sä det utan hålal det för sig själv. hoppas du klarar av de ändå :) puss och kram och tack för min del :)

2010-02-22 @ 00:38:04
Postat av: filippez

<3

2010-02-22 @ 19:32:19
URL: http://filippez.blogg.se/
Postat av: amanda

känner inte dig, är vän med folk som känner dig. men läser din blogg då & då och jag äcklas av folk som låter sin avundsjuka göra ett helvete för andra. jag hoppas verkligen att du inte faller för all skit. det finns alltid folk som vill ditt bästa, glädj dig åt dem istället. du är aldrig ensam.

2010-02-23 @ 15:04:16
URL: http://aamandajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: