Första lovdagen

Postat: 2010-02-22 - Kl: 22:14:28 - Kategori: Henrietta - Kommentera
var uppe väldigt sent igår vilket ledde till att jag sov till halv 2-2 tiden idag. Det fanns inte så mycket att göra så jag låg i sängen ungefär hela dagen tills Ina fick upp mig och sa att jag skulle hänga med henne och fika i stan. Det var till att fixa sig och sedan ta tåget. Vi träffade någon snubbe vid namn Sebastian o han andra....?..minns inte. Vi satt på Mezo i ungefär 100 år tills jag fick spring i benen och inte kunde sitta still, men för Inas skull fick jag dra mig i kragen och sitta där ett tag till.

Efter ett litet tag drog vi oss hemmåt & jag måste tacka Ina för att hon räddade min dag.
du är bäst! Har dock inga bilder ifrån idag så ni får nöja er med en smexig bild som jag tog alldeles nyss när jag testade en gammal sommarjacka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: