dödstrött

Postat: 2010-02-10 - Kl: 19:00:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera
varit iväg hela dagen och känner att jag inte riktigt orkar blogga så mycket nu ikväll. Blev gymmet tillsammans med Lina efter skolan och jag har bestämt mig att det är där jag ska köpa mitt gymkort nu. Vi fick en personligtränare som var hur soft som helst. En as skön person som gjorde träningen till det lilla extra. Inte nog med det, vi fick 3 st gratis träningar till innan vi måste börja betala. Fan vad glad man blir när människor är så trevliga. Det fick mig på väldigt gott humör. men som sagt så är jag väldigt död just nu, så tänker dö till ett avsnitt av Andra avenyn nu. Puss & hej, vi hörs om ett par timmar!


Postat av: Anonym

Var har du köpt ditt halsband med stjärnan?=)

2010-02-10 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: