dagen min

Postat: 2010-02-15 - Kl: 19:41:06 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Tänkte dra min dag för er lite snabbt, Först och främst var det skolan som gällde, därefter blev det gym och sedan simmning! När Jag och Lina simmat ett tag så bestämde vi oss för att ta en 20minutare i ett solarium och sedan åka till IKEA och äta mat.

Fan vad jag hatar att bada på GA, massa äckliga gubbar. Idag var där ett fläskberg som verkligen satt och studerade mig och Lina. Ska jag vara ärlig så släppte han inte blicken en enda gång. Förstår inte vad han gjorde där. Han simmade inte utan var bara på samma ställe hela tiden och kollade in oss lammkött. Vilket jävla svin! Det hade helt klart varit okej om det hade varit en läcker kille, men usch nej. Äcklig jävla köttbulle skulle det vara! skäms på dej!

Sen har jag bara en sak till att informera om jo, det snöar för 89onde gången där ute nu, jag menar? suck..
Var är du sommar? kom kom kom kom kom.

Tänkte att det passade in med en lite sommrig bild från Malta. Kolla så fräknig näsa jag hade hahaha.


Postat av: lina

inte nog med det, han var verkligen en gubbe..

2010-02-15 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: