Bloggning på tåget

Postat: 2010-02-11 - Kl: 17:34:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Sitter på tåget hem nu. Har varit i stan i någon timma nu för att jag skulle möta upp Emma och lämna saker hon glömt hos mig sen i fredags. Vi käkade och sedan tog vi oss en tur inne på knutan, och nej. För er som undrar, jag hänger inte på knutan även om det kan se ut så ibland.

Det kom fram en tjej till mig idag, jag visste inte vem hon var men tydligen visste hon vem jag var. Hon frågade mig hur det var med mig och vad jag hade gjort i stan. Jag svarade naturligtvis med hyfsat gullig ton och spelade med. Klart som fan jag inte frågade vem hon var, hur pinsamt hade det varit?  ”öhm..hej? vem är du liksom…” . Det kändes inte helt rätt så jag fick låtsas som att jag visste vem hon också var. Ville ju inte göra henne besviken ;)

På knutan träffar man oftast människor man känner men idag var det väldigt överdrivet. Fattar inte att så pass många man känner är där precis samtidigt och pinsamt blir det när random brudar kommer  fram och hälsar sen har man inte en aning om vem dom är.  Jag gillar heller inte när man kommer upp på knutan, alltid tjejer & killar som ska sitta och stirra, och jag menar varför? Är man på macdonald’ s så är man väl där för att äta och inte för att glo. Sköt ert eget för fan.

Träffade förresten på Johan Glans innan jag hoppade på tåget i Ängelholm innan idag. Han såg väldigt förvirrad ut. Tänkte ta ett litet smygfoto till er för att visa men jag hade glömt att min mobil var inställd på film. Så ni får en liten filmsnutt när han är ute och går, Inte för att jag tror att man ser för mycket men för skojs skull.

Nu ska jag av tåget, så vi höres,
(eftersom jag inte har något internet så lägger jag in detta i efterhand)


Postat av: amanda

hej! har läst din blogg ett tag nu, den är jätte bra :) men jag bara undrar, vad använder du för smink runt ögonen? kan du inte förklara hur du gör också :) hade varit jätte snällt, tycker du är grymt fin!

2010-02-11 @ 19:46:41
Postat av: EVELINA LUNDBERG

förstår precis vad du menar, och speciellt med folk som tittar snett på mc donalds, får alltid kommentarer när jag är i stan, eller iallafall blickar. man ska försöka att inte bry sig, bara visa sig mogen, det är fett kul att vara övertrevlig mot sånna otrevliga jävlar, dom blir oftast riktigt chockade och vet inte hur de ska reagera, och det är kul att se (A) haha :)<3

2010-02-11 @ 20:37:10
URL: http://evelinamathildalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: