Väla!

Postat: 2010-12-05 - Kl: 18:24:26 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kom nyss hem från väla. Det var meningen att jag skulle handla julklappar till folk osv men det blev bara köpt en julklapp till min storasyster. Tyvärr vet jag inte om hon läser min blogg, så jag kan inte skriva ut vad det är för något förren jukafton. Jag är typ sämst på att köpa presenter till andra, Jag har så jäkla dålig fantasi så det är sorligt. Men på väla fick jag köpt lite saker som kan vara bra. 3 par jeans/leggings och en vanlig tröja..vet inte till vilken nytta men det blev köpt iallafall, inte mina pengar som gick till spillo hehe...

just nu tänker jag att jag borde blogga ganska så mycket eftersom jag inte bloggat något på hela dagen. Det har varit full rulle nämligen, jobb och väla..så har inte hunnit! men tänker uppdatera nu enda fram till jag går och lägger mig istället!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: