uppesittarkväll!

Postat: 2010-12-23 - Kl: 23:25:53 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Är hemma från mormor nu, en liten trevlig släktkväll med julmat och bingolotto! Jag fick spela på mormors lott eftersom hon inte kunde se riktigt och hann inte med. Hon vann en ny bingolott en lyckosten! ... inte för att jag föredrar bingolotto precis, men är ändå glad för min älskade mormors skull! :) Jag har förresten min egen uppesittarkväll resten av natten nu, tänkte tvätta bort sminket och ta på mig en lökig tshirt och kanske sätta igång lite andra avenyn avsnitt.

Imorgon är det julafton, kanske gör en video imorrn bara för att! ni måste ju också få en julklapp ifrån mig. Annars är det ju inte rättvist! haha ;)

Såhär ser jag ut just nu, asläcker..fastnae!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: