se hit!

Postat: 2010-12-22 - Kl: 11:42:03 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Jag är äntligen tillbaka efter ett rejält oplanerat uppehåll, men jag skyller på skolan eftersom vi haft plugg ända in i det sista men är klar nu, och hade avslutning i dag..ellerja, jag hade inte avslutning jag va hemma och sov istället för att gå dit. Det kändes inte som att jag hade något där att hämta. Ska istället på krök kanske om någon timme och därefter dra till danmark :) Ska bli trevlligt, vi kanske till och med bli tagna av rassian som är där..who knows? men det är nog ingen risk, jag och lina är så duktiga så!

utöver detta har jag inte så mycket mer att berätta mer än att jag saknar min pojkvän!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: