julen var gr8!

Postat: 2010-12-26 - Kl: 19:21:17 - Kategori: Henrietta - Kommentera
ojsan..jag har helt enkelt glömt av att jag äger en blogg! hahah känner mig lite illa till mods nu när jag säger det. och tänk att jag inte bloggade det minsta på julafton!? vad är detta? skärpning Henrietta Hertzman! men det hände faktiskt inte så mycket på julafton ändå, jag umgicks med släkten som de flesta gjorde, jag fick julklappar och jag åt julmat. Så det hade nog bara varit tråkigt att läsa. Men nu skriver jag iallafall och det ska vi vara glada för.

Så nu vet ni att jag lever, eller ja..lever o lever gör jag inte idag har sovit inprincip hela dagen och käkat kebab. Är riktigt sleten sen igår. Blev mycket sent, men måste säga att jag hade jätte roligt :) Jag vaknade nyss ifrån min ANDRA powernap för idag, och vet inte riktigit hur jag ska göra detta inlägget instressant. I nästa inlägg tänker jag iallafall vara lite mer social eller vad man ska kalla det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: