Hiss och diss by Henrietta

Postat: 2010-12-01 - Kl: 13:48:37 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Jag måste hissa otroligt knäppa youtube videos som får en att skratta så att man nästan tappar andan. På dh hittade Lina en video med massa olika knäppa misslyckanden , typ "fail video" blabla, men iallafall, vi båda dog 28942478 gånger åt en video där en liten unge körde iväg på en moppe och ramlade. HAHAHAHA...nästan så att jag faller i garv nu med! ska se om jag hittar den sen, så ska ni få se! hahaha





Jag fullkomligt DISSAR den otroligt löjliga spikmattan. alla i min familj har plötsligt fått för sig att den är bäst i världen! och jag vet inte hur många gånger jag försökt att ha tålamod att ligga på den oskönaste "madrass" i hela vida världen! den blir aldrig skön!? ;o bara nått jävla påhitt vi människor kommit på....aslöjligt!


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: