CHA CHA BLOGGEN

Postat: 2010-12-16 - Kl: 18:41:10 - Kategori: Henrietta - Kommentera
tjabba tjena hallå bloggelibloggen! Här sitter jag och borde...plugga? men gör jag det. hehe NAAAJ! men det gör ingenting för jag orkar inte ändå o så vitt jag vet ska man bara göra saker man vill göra. eller ska man? blev osäker nu, men tänker iallafall inte plugga, fast jo, de tänker jag. Ska bara få i mig lite mat i min runda goa mage. Men just nu gör jag ingenting iallafall, kom nyss hem från väla. Där handlade jag två schyssta julklappar. En till min låsses mamma o en till min storasyster. jag är verkligen inte bra på att handla julklappar, för allvarligt talat är jag riktigt snål, fast bara åt vissa. Som typ mina systrar...dom är jobbiga att handla till. För då får man ju oftast handla saker man själv gillar och det tycker jag är lite snett...:(

så här glad är jag just nu! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: