videoinlägg

Postat: 2009-11-10 - Kl: 23:38:51 - Kategori: Videobloggar - Kommentera
jag tycker att det var längesedan jag la ut ett ordenkligt videoinlägg där jag bara sitter och pratar lite, ska nog fixa ett sådant imorgon innan skolan eller på torsdag innan skolan, ellerja. det spelar egentligen inte så stor roll vilken tid på dygnet jag gör det utan bara att jag gör det så snart som möjligt. men i allafall. Ligger här i sängen som vanligt men inte ensam. Min söta katt ligger tätt intill mig så att jag blir alldeles varm, sen så tar han all plats också men eftersom han är min lilla bebis så får jag väl låta honom ta all plats. Han luktar förresten inte för gott i pälsen idag, tror han har fått något äckligt på sig, för det är inte helt ok! Videoblogg imorgon eller i övermorgon dåja. Puss så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: