Väla

Postat: 2009-11-25 - Kl: 19:49:27 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kom alldeles nyss hem från väla, skulle ju handla datorlås och mina uggs. Det ända jag kommer hem med är ett par vantar och ett datorlås. Uggsen fanns inte i min storlek vilket är jävligt störigt. Så ska dit på Måndag om jag pallar för då skulle biträdet se ifall hon fått in 36or. Väldigt störigt. & vill ni veta något ruggit konstigt? jo, attpå tramplin kostade uggsen 1.100kr och på sko rönne kostade de 995kr, så självklart köper jag dem på sko rönne till ett bättre pris, men just nu försöker jag att inte tänka på det utan mer vad jag ska ha med mig till DHW och taggar till det lite extra med schysst musik.

Postat av: ellinor

vad dyrt :o där jag köpte dem kostade dem bara 699 kr :o

2009-11-26 @ 12:48:11
URL: http://absoluteellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: