störigt!

Postat: 2009-11-15 - Kl: 20:06:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Är det bara jag som stör mig på när anställda i affärer går efter en för att dom tror att man ska snatta ifrån dom? riktigt störigt är det. När jag var inne och kollade lite på H&M idag medans jag väntade på min låtsas mamma, hade jag en butiksbiträde efter mig hela tiden, man vågar ju inte ens klia sig för man tror att dom ska tro att man tar något då. Jag tycker att man tappar lusten helt och hållet när någon gör så. Sen att dom dessutom är otrevliga gör ju inte saken direkt bättre. Min låtsas mamma var inne i provrummet och provade ett par jeans, Jag gick runt lite och så plötsligt nästan ryter en tant åt mig "SKA DU HA NÅGOT ELLER? FÖR VI STÄNGER NU", jag menar.. vad ska jag säga i det läget? jag blev chockad och gick min väg.. tycker inte om när folk skrämmer en på det sättet. Man ska vara trevliga mot sina kunder, så ni på H&M. skärpning för fan. Man kan inte ha hunnit ut just den sekunden ni stängt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: