Stalkers, nejtack!

Postat: 2009-11-22 - Kl: 23:33:22 - Kategori: Henrietta - Kommentera
att det inte kan gå någon dag utan att skumma människor ringer till mig, De säger att de står utanför mitt hus, att de sett mig och att de vill träffa mig. Jag orkar bara inte! Snart ska jag fan byta nummer. Ibland är det även folk som ringer och säger att dom ska slå mig, men jag menar? wow. Ingen har någonsin slagit mig förutom mina storasystrar. Jag är väldigt trött på att behöva ge er tid genom att svara i luren. Det finns även folk som stalkar mig på msn & sms. Märker ni att jag inte svarar, ja!?! då kanske det är ett bra tecken på att jag inte vill prata med er? Varför fortsätta?. Nu ska jag i allafall ta en dusch och sedan ska jag äta Nattamat! Det finns inget bättre...ellerjo. Julmust. Men min julmust råkar vara slut.


Postat av: Anonym

löshår ? =)

2009-11-23 @ 16:29:07
Postat av: Anonym

skriv mer om din outfit varje dag :D

2009-11-23 @ 17:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: