Skallebank!

Postat: 2009-11-08 - Kl: 16:09:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera
huvudvärken tar kol på mig och har hängt med mig sen pappa väckte mig idag. Ska ta en iprem och chilla lite. Jag hatar egentligen att ta tabletter, har så svårt för att svälja dom. & som jag har fattat det är det många som har svårt på det också. tycker att dom borde göra tabletterna lite mindre så att alla ska kunna svälja dom utan problem,. har ni tänk på att jag blivit duktig på att uppdatera. känner mig väldigt duktig och är stolt över mig själv. hihi. men vad ska jag göra för att bli bättre? vill ju trots allt vara en bra bloggare, så kom med förslag, ni som har min msn eller bdb kan ju skriva där, ni andra kan ju kommentera inlägget.  pusss


Postat av: Anonym

riktigt fin blogg :)

2009-11-08 @ 19:42:02
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: