Radioprojekt

Postat: 2009-11-11 - Kl: 10:30:32 - Kategori: Henrietta - Kommentera

jag vill bara berätta för er att jag sitter stendöd på en lektion, funderar starkt på att dricka min redbull som jag har i väskan för nödfall. Har dessutom radioprojekt just nu, inte helt ok mendet går väl an. Min grupp består av Nicole och Jonas & jag. Jag är den enda som arbetar medans jonas sover och hon sitter på facebook. & jag sitter och anstränger mig för fullt förutom just denna minuten, snart lunch dessutom. Någon strömming till mat och det låter ju som det låter. Ska i allafall käka potatismos och sura enda tills jag kommer hem.

En sur Henrietta.
Denna dagen är ungefär som jag uttrycker mig på bilden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: