PIGG OCH GOO

Postat: 2009-11-27 - Kl: 12:41:01 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Som ni vet sitter jag fortfarande på Dh, kände mig alldeles som en av sveriges lökigaste brudar, men i samma sekund stack lina,lisa o jag och fräschade upp oss lite. Inte sånt där överdrivet som ni tror. Går forfarande med toffs på skallen, tshirt och lökiga leggings med mina söta och illa luktande converse. Så ni får inte tro något annat om oss. Vi lanar ju trots allt ,ellerhur? Jag tycker förresten att alla snälla snubbar på DH kan komma och besöka oss eftersom vi är så otroligt gulliga. B21:43! komsi komsi

& kan ni tänka er? jag har typ bara sovit ca 15 minuter sen klockan 6 på morgonen igår. Jag är en duktig tjej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: