Packning

Postat: 2009-11-25 - Kl: 21:31:47 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Förlåt mina kära läsare men jag är "jätte glad" och har rätt mycket att packa. okej, inte mycket att packa men det är mycket man ska få ner i väskan som man inte får lov att glömma bara. Sticker ungefär vid 7 tiden imorgon så ni får mitt nästa inlägg vid 9-10-11 tiden imorgon ungefär för jag hade nämligen tänkt att detta skulle få bli en tidig kväll om det går för sig vill säga. Har mycket kvar att göra och känner mig väldigt pissed of och vill bara klösa isönder något just för tillfället. Min låssas mamma Annette tar kol på mig på allvar nu. men ja, nu måste jag sätta fart med packning och grejer. Lägger KAAAAAANSKE in ett inlägg igen om nån halvtimme, men det är bara ifall jag känner mig väldigt snäll. Annars säger jag godnatt. Pusshejs!

Postat av: Linnéa

Vad jättefint hår du har :D <3

2009-11-25 @ 21:32:34
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: