Nu bloggar jag för att jag är desperat!

Postat: 2009-11-10 - Kl: 18:02:29 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Det jag kommer skriva nu skrivs för att jag är vädigt desperat efter något att göra, jag har sett både riverside och andra avenyn nu och vad händer här näst? hittar ingen bra musik och jag har en sådan huvudvärk. Kanske för att jag var uppe sent igår som ni kanske har läst, men jag tycker att det är lättare att lägga sig när man blivit trött och somna direkt än att ligga och försöka sova i flera timmar. Förut kunde jag lägga mig jätte tidigt och somna på direkten, men det har jag totalt vuxit ifrån och nu kan det dröja upp till 3-4 timmar innan man somnar. Jag är dessutom vrål hungrig och har bara käkat lite potatis och sås idag och en sockerbulle. Frukosten hann jag inte med och lunchen i skolan var inte god. Maten tycks aldrig bli klar här hemma, så snart lär jag dö av svält. Pappa kom hem nyss, så jag antar att maten är klar vilken sekund som helst. men skona mig ifall det är soppa. För soppa är inte okej överhuvudtaget. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: