Novell

Postat: 2009-11-04 - Kl: 13:30:25 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Godmorgon på er! ytterligare en dag stannar jag hemma pga den där sprutan. Visst, jag är väldigt klen av mig men det är också så att det gör himla ont och allt känns så besvärligt. men /care?. Orkar inte klaga mer, ska iallafall dra mig till skolan imorgon och ha media och som tur är börjar vi 12. Nu därimot ska jag skriva klart den där recentionen av boken ellerja, novellen vi skulle ha gjort klar igår men som jag var alldeles för slö och trött för att göra. Jag ska ta tag i den nu och göra den super bra! senare ska jag ta en rejäl dusch eftersom jag är jätte smutsig i håret och känner mig fruktansvärt ofräsch. Efter det ska jag nog gå och handla lite godsaker som jag kan unna mig själv som någon form av belöning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: