Nannedags!

Postat: 2009-11-11 - Kl: 23:31:33 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Shalala, jag ska lägga mig nu! helt otroligt. Tidigaste dagen i veckan. men det är lite power till mig för att jag är uppe så länge som jag är och går upp 6 varje morgon. Själv känner jag mig som en viking, fast inte på morgnarna förstås. Brukar ni också tänka konstiga saker när ni precis vaknat eller halv sover? jag gör det hela tiden, mitt huvud säger att jag ska vara sjuk eller att jag ska försova mig, riktigt roligt när man sitter på bussen och tänker på det. för det mest otroliga är att jag faktiskt hinner bussen varje morgon. Det kallar jag power i alla fall. Nu ska jag sova och ni får inte störa mig. Sen har jag sovmorgon imorgon också. Så det blir riktigt skönt ska ni veta. Börjar 12. & det gör inte ni. suckers.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: