Militär

Postat: 2009-11-26 - Kl: 23:09:11 - Kategori: Henrietta - Kommentera
En militär tvingade med mig och Lina in i en stridsvagn & jag skojar inte! Han tog allt på allvar och snackade precis som om vi skulle ut i krig. Tyckte att han var helt jäävla körd i huvudet! Sedan skulle man göra något test. & det gick åt helvete för mig, i och med att jag bara tryckte på alla knappar. Det blir oftast lika lyckat då. Men ja. innan han hade börjat snacka så bad han oss ta på bälten sen delade han typ ut arbetsuppgifter ellernågot sedan bad han Lina komma med honom ut ur stridsvagen, och sedan kom hon tillbaka med värsta militärdräkten. Helt jävla sinnessjukt så fult det såg ut. Sedan när allt var kvar tvingade han mig att sätta på mig den jävla dräkten. jävla miffo.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: