Lina=Brunett

Postat: 2009-11-03 - Kl: 20:24:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Min Lina har gått och blivit brunette och hon passar i det! jätte snyggt verkligen. och nu är det bara upp till mig ifall jag ska våga ta klivet ifrån mitt sanna jag till något helt nytt? ska jag våga? ja, jag är faktiskt rätt så sugen. Vi får se hur det blir med den saken, ska ta mig en rejäl funderare. Har ju trots allt varit blondie i hela mitt liv, förutom nån månad när jag gick i 6an då jag tonade håret brunt, jag minns att jag trivdes med det fast än att det blev skit fult. för jag menar, hur snygg vad man på en skala 1-10 när man gick i 6an? nästan pinsamt som man såg ut. Om jag nu skulle färga mitt hår brunt så skulle jag inte berätta det för någon, när och var. utan jag kanske bara helt utanvidare slänger in en bild en dag då jag har brunt hår. Ni får se helt enkelt. kanske...kanske inte. Slänger iallafall in en bild på Lina i sin nya fina hårfärg. pusspuss


Postat av: Mirrekatten

Blev faktist fin! :P

2009-11-04 @ 16:43:07
Postat av: lilleboror

haha lilla lina :D passar bättre i blondt :D<3

2009-11-07 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: