Lekstund med Nico!

Postat: 2009-11-16 - Kl: 22:16:59 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Efter att jag och Nicolin kollar på ULLARED hemma hos mig begav vi oss ut en runda i vår lilla förort. Vi satt oss på en bänk och snackade om lite gamla minnen och sådär, och så helt plötsligt kommer en kille och en tjej som vi så väl känner igen. Jag behöver ju dock inte nämna namen för dom vet själva vem dom är. Det var så här, att tidigare i mitt och nicos liv hade vi varit bekant med den killen och en gång när vi träffat honom och hans kompis på stan hade en gren fastnat i hans sko. så jag och nicolin började kalla honom skogsmullen, & nu ikvälll när tjejen och killen spatserade förbi oss så skriker jag, "SKOOOGSMULLE".. & denna tjejen verka ta åt sig även om det inte ens var till henne jag sa. Hon går nämligen på scouterna och är världens knasigaste tjej. men i alla fall. Så skriker hon med värsta flygdinosaurie rösten "JÄVLA KÄRRING JÄVEL"...jag menar? ha ha ha..  hon kunde ju skrikit något lite allvarligare, jag blev ju inte direkt rädd, istället la jag världens flabb... men ja. Jag tyckte alltså att det passade bra med att slänga in en bild på en Flygdinosaurie eftersom hon påminde så mycket om en sån.


Postat av: casper

HAHAHAHA FAN VAD MAJS.

2009-11-16 @ 22:29:03
URL: http://www.cuppafoto.webs.com
Postat av: .

omognare person får man leta efter (A)

2009-11-18 @ 16:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: