Jahaja!

Postat: 2009-11-23 - Kl: 18:32:32 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Det går lite rykten om mig haha.
1. jag är tydligen pittögd
2. jag är tydligen 94a
3. jag vill tydligen inte ha förhållande
4. jag söker tydligen kuk.

hahahah, när ska ni lägga av och fatta att ingen bryr sig? Inte ens jag själv ser mig som en sådan intressant person. Inte för att jag vill klaga, för det känns ganska så bra att vara i centrum när man är en sådan livs lirare som jag. & jag kan säga till alla att jag har försökt hitta rätt pojke till att få ett stadigt förhållande länge nu. Så jag vill visst ha förhållande.


DOWNLOADING CAREMODE
PLEASE WAIT...
█ █ █ █ █ █ █ █ █ 98%


Postat av: Anonym

downloading caremode där ja ;)

2009-11-23 @ 19:17:59
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: