Jag och Lina är liiiiiite övertrötta?

Postat: 2009-11-19 - Kl: 20:23:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Som alltid på alla andra kvällar är det vi som vet hur man ska roa sig på msn, Vi skrattar sönder bakom våra datorer och har nästan alltid kul, men detta tar verkligen priset. Höll allvarligt på att tappa andan, sen fick jag fram ett grisljud helt plötsligt. Kanske är de svininfluensa sprutans fel? höhö..

 

vår humor är inte att leka med...

dessa snubbarna vi har som v-bild är carls kusiner som inte alls heter så vi har döpt dom till. detta var förbaskat kul..


carl säger:
 carl-åke? .o
 omg
 haha det e min kusin på den bilden ditt kötthuve

henriettaaa    carl-åke   säger:

HAHAHA

carl säger:
 seriöst  
 vrf har du bild på han? ; )
 ?xd
henriettaaa    carl-åke   säger:
 mitt ragg
carl säger:
 gustav holte? .o

carl säger:
 du får nt ragga på min ksuin!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: