jag har fått en finne!

Postat: 2009-11-24 - Kl: 23:14:48 - Kategori: Henrietta - Kommentera
GAAHA! jag har fått en finne, och inte på vilken plats som helst utan i min näsa? är inte det riktigt jävla sjukt? Ont gör den också ska ni veta. Jag hatar att få finnar för dom gör så ont! & ja, det jag vill komma till är att jag fått kommentarer om att jag har väldigt fin hy och hur jag gör för att hålla den sådan.

tjaa...
Jag sover absolut ALDRIG med smink, gör jag det får jag ångest! (okej, det händer på fyllan ibland)
jag tvättar ansiktet noga med tvål och vatten, sedan tar jag ansiktsvatten för att rensa porerna och annat.
efter det så smörjer jag in facet med någon ansiktskräm som gör huden mjuk och motverkar uttorkning.
Sedan kan jag ju säga så här också som kanske är ett av mina bästa tips.

Jag äter jätte sällan godis och chips, dels för att jag inte tycker det är gott och sedan för att det ger än så dålig hud. Visst, jag sitter inte här och säger att jag aldrig käkar godis eller chips, bara det att de inte hände så ofta.

Men jag avgudar chips, men det är faktiskt inte gott precis alltid. Bättre att käka när man är sugen än att prega i sig bara för att det är helg. Jag får jätte mycket finnar precis innan jag ska få min mens och det får nog de flesta tjejer, men det är ju så att huden blir automatiskt fetare då och då bildas det fler orenheter, därför måste man ju vara extra noga med att tvätta ansiktet osv när man har mens.

När jag var mindre hade jag jätte mycket problem med finnar, men det går som sagt över och jag är väldigt nöjd över min hud nu! Så, nu får det vara slut predikat! pusspuss

Postat av: Anonym

tack :D<3

2009-11-25 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: